Zgodnie z art. 19e pkt 1-3 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1100 z późn. zm.) agencja zatrudnienia ma obowiązek informowania marszałka województwa o każdej zmianie danych, o których mowa w art. 18e ust. 1 pkt 1 i 2, zaprzestaniu działalności, zawieszeniu albo wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej, o których mowa w przepisach o prawie przedsiębiorców (tekst jednolity: Dz. U. 2021 r., poz. 162 z późn. zm.), w terminie 14 dni od dnia ich powstania.

W przypadku otrzymania informacji o zmianie danych, o których mowa w art. 19e pkt 1, zgodnie z art. 18j ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, marszałek województwa wydaje uwzględniający te zmiany certyfikat, w zakresie zmiany oznaczenia podmiotu oraz adresu siedziby podmiotu.

W celu dokonania ww. zmian należy złożyć:
Zmiany danych agencji zatrudnienia można dokonać za pośrednictwem
http://stor.praca.gov.pl/portal/#/kraz/skladanieWnioskow