UWAGA: Przed dokonaniem aktualizacji danych należy dokładnie zapoznać się ze wszystkimi poniższymi punktami. 

1. Na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (t.j. Dz.U. 2014.781) instytucja szkoleniowa wpisana do Rejestru powinna poinformować Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu o kontynuowaniu działalności szkoleniowej w 2024 roku poprzez zaktualizowanie danych w rejestrze.
Obowiązujący termin aktualizacji: od 1 do 31 stycznia 2024 roku. Brak aktualizacji danych jest równoznaczny z wykreśleniem instytucji szkoleniowej z Rejestru.

2. Wniosek o kontynuację działalności należy składać wyłącznie w ww. terminie, gdyż w przypadku wcześniejszego złożenia wniosku system zakwalifikuje go w sposób nieprawidłowy do nadal trwającego roku kalendarzowego (t.j. 2023), co będzie równoznaczne dla instytucji z brakiem kontynuacji działalności w rejestrze na 2024 rok.
 
3. Aktualizacji danych można dokonać poprzez wypełnienie elektronicznego formularza wniosku o kontynuację działalności dostępnego na stronie internetowej stor.praca.gov.pl w zakładce [Składanie wniosków] lub poprzez dostarczenie do WUP w Poznaniu wniosku o kontynuację działalności na formularzu RIS-WNI dostępnego w zakładce [Formularze do pobrania].

 
4. Wniosek wypełniony elektronicznie należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym ePUAP. W przypadku nie posiadania podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego przez osobę uprawnioną do reprezentowania instytucji szkoleniowej, wniosek należy wydrukować, podpisać czytelnie i dostarczyć do WUP w Poznaniu drogą pocztową.
 
5. W przypadku, gdy zmieniła się nazwa instytucji oraz gdy został otwarty lub zamknięty oddział firmy, do wniosku o kontynuację działalności należy dołączyć kopię właściwego dokumentu potwierdzającego zmianę, gdy brak jest takiej informacji w publicznie dostępnym rejestrze elektronicznym.
 
6. Jeżeli nie zmieniła się nazwa, siedziba instytucji lub nie zostały otwarte lub zlikwidowane oddziały wydane wcześniej zawiadomienie o wpisie do rejestru jest ważne.

Pytania i wątpliwości związane z dokonywaniem aktualizacji należy kierować do pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu pod numerami telefonów: 61 846 38 52/54.
Załączniki
Instrukcja wypełniania wniosków do RIS (pdf, 207 KB)
Instrukcja skladania wniosków do RIS (pdf, 1634 KB)