Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu przypomina o corocznej obowiązkowej aktualizacji danych w rejestrze instytucji szkoleniowych w terminie od 01.01.2021 roku do 31.01.2021 roku polegającej na złożeniu wniosku o kontynuację działalności (art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy t.j. Dz. U. z  2020 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami).

Wniosek o kontynuację działalności należy składać wyłącznie w ww. terminie, gdyż w przypadku wcześniejszego złożenia wniosku system zakwalifikuje go w sposób nieprawidłowy do nadal trwającego roku kalendarzowego (t.j. 2020), co będzie równoznaczne dla instytucji z brakiem kontynuacji działalności w rejestrze na 2021 rok.

W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną zachęcamy Państwa do składania wniosków w wersji elektronicznej poprzez system STOR, z użyciem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu potwierdzonego profilem zaufanym ePUAP.

W razie pojawiających się pytań dotyczących rejestru można skontaktować się z pracownikami Urzędu pod numerami telefonów: 61 846 38 52 oraz 61 846 38 54.