Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu informuje o obowiązku aktualizacji danych w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych do dnia 31 stycznia 2015 r. (w przypadku dokumentacji przesłanej pocztą zwykłą decyduje data stempla pocztowego). Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (t.j. Dz.U. 2014.781) niezaktualizowanie danych w obowiązującym terminie jest równoznaczne z wykreśleniem instytucji z Rejestru. Informacje dotyczące aktualizacji wraz z dokładną instrukcją znajdują się w zakładce Rejestr Instytucji Szkoleniowych, link „Aktualizacja danych w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych w 2015 roku".

UWAGA: Przed dokonaniem aktualizacji należy dokładnie zapoznać się ze wszystkimi poniższymi punktami.
  1. Na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (t.j. Dz.U. 2014.781) instytucja szkoleniowa wpisana do Rejestru powinna poinformować Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu o kontynuowaniu działalności szkoleniowej w 2015 roku poprzez zaktualizowanie danych we wniosku. Obowiązujący termin aktualizacji: od 1 do 31 stycznia 2015 roku. Brak aktualizacji danych jest równoznaczny z wykreśleniem instytucji szkoleniowej z Rejestru.
  2. Aktualizacji należy dokonać poprzez wypełnienie formularza elektronicznego dostępnego na stronie głównej (do obsługi formularza polecana jest przeglądarka interentowa Mozilla FireFox) poniższej aplikacji


      
    (ścieżka dostępu: Wniosek o wpis / aktualizacja danych), który po wydrukowaniu i podpisaniu (czytelny podpis) przez osobę uprawnioną do reprezentowania instytucji szkoleniowej należy złożyć osobiście lub przesłać do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu pocztą zwykłą. W przypadku instytucji posiadających kwalifikowany podpis elektroniczny po wypełnieniu formularza elektronicznego należy wybrać opcję „Forma elektroniczna dla instytucji posiadających podpis elektroniczny". 
  3. W przypadku, gdy zmieniła się nazwa instytucji oraz gdy został otwarty lub zamknięty oddział firmy, do wniosku aktualizacyjnego należy dołączyć kopię właściwego dokumentu potwierdzającego zmianę gdy brak jest takiej informacji w publicznie dostępnym rejestrze elektronicznym.
  4. Jeżeli nie zmieniła się nazwa, siedziba instytucji lub nie zostały otwarte lub zamknięte oddziały wydane wcześniej zawiadomienie o wpisie do Rejestru jest ważne. 
Pytania i wątpliwości związane z dokonywaniem aktualizacji należy kierować do pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu pod numerami telefonów: 61 846 38 52, 61 846 38 61.