Misja Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu

Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu kreuje politykę rynku pracy w regionie poprzez profesjonalne i skuteczne działania, zwiększające szanse na zatrudnienie mieszkańców. Realizuje swoje zadania poprzez inicjowanie rozwiązań stymulujących równowagę na rynku pracy oraz dokonuje ocen sytuacji poprzez badanie i monitorowanie lokalnych rynków pracy. Działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu prowadzą do zaspokajania potrzeb zarówno pracodawców, jak i pracowników na wielkopolskim rynku pracy. W celu uzyskania satysfakcji klientów Urzędu, nasze działania realizujemy w sposób transparentny, w oparciu o najlepsze praktyki, dbając o normy i etykę postępowania
 
Zarządzenie nr 66/2019

Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu jest jednostką organizacyjną samorządu województwa wielkopolskiego realizującą zadania w zakresie kreowania polityki rynku pracy, inicjowania i wspierania skutecznych rozwiązań promujących i stymulujących rozwój rynku pracy w województwie wielkopolskim.
Zadania Wojewódzkiego Urzędu Pracy wyznacza Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U.2017, poz. 1065 ze zm.).