OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
ogłasza nabór na stanowisko
inspektora ds. zamówień publicznych
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
ogłasza nabór na stanowisko
inspektora ds. zamówień publicznych
Liczba lub wymiar etatu: 1
Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub
- posiadanie obywatelstwa jednego z krajów Unii Europejskiej lub obywatelstwa kraju, w którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP oraz posiadanie znajomości języka polskiego potwierdzonego dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: prawo lub administracja,
- minimum 3 – letni staż pracy – praca na podstawie umowy o pracę,
- minimum 3 - letnie doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.),
- znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań na stanowisku, w tym:
- ustawy Prawo zamówień publicznych, a także znajomość przepisów wykonawczych do ww. ustawy,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy Kodeks cywilny,
- umiejętność redagowania pism i dokumentów,
- znajomość obsługi komputera w zakresie programów biurowych (oprogramowania Microsoft Office; Word i Excel),
- ukończone kursy lub studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
- umiejętność podejmowania decyzji, negocjowania, pracy w zespole,
- zorganizowanie miejsca pracy w sposób umożliwiający prawidłowe i terminowe wykonywanie powierzonych obowiązków, zgodnie z obowiązującymi przepisami i dyspozycjami,
- samodzielność,
- odpowiedzialność.
- przygotowywanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, w tym zamówień współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
- udział w pracach komisji przetargowych w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- dokonywanie analizy materiałów przygotowanych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi,
- doskonalenie procedur udzielania zamówień publicznych w Urzędzie, w tym bieżące śledzenie zmian przepisów prawa z zakresu zamówień publicznych,
- szacowanie wartości zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zamówień,
- prowadzenie ewidencji udzielonych zamówień publicznych,
- sporządzanie planu postępowań o udzielenie zamówień na podstawie danych przekazanych przez komórki organizacyjne Urzędu,
- sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach,
Warunki pracy na stanowisku:
- praca w pomieszczeniach budynku, posiadającym windę - bezpieczne warunki pracy,
- ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości, w pomieszczeniu pracy odpowiednia szerokość dojść i przejść,
- stanowisko pracy związane jest z długotrwałą pracą przy komputerze,
- szkodliwe warunki nie występują.
- podpisane odręcznie curriculum vitae oraz list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego uzyskany poziom wykształcenia,
- kserokopie świadectw pracy lub/i zaświadczenie o zatrudnieniu z aktualnego miejsca pracy,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp. (jeżeli kandydat takie posiada),
- podpisane odręcznie oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa jednego z krajów Unii Europejskiej lub obywatelstwa kraju, w którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP oraz posiadanie znajomości języka polskiego potwierdzonego dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- podpisane odręcznie oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- podpisane odręcznie oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- podpisana odręcznie klauzula o następującej treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2016.922) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2016.902)"; dodatkowo informujemy, że:
- Pani/ Pana dane przetwarzane będą w celu niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2016.902) i nie będą udostępniane innym odbiorcom,
- posiada Pani/ Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
- podanie danych osobowych jest dobrowolne,
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów do dnia 4 maja 2018 r. w recepcji Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu lub przesyłanie na adres:
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
ul. Szyperska 14
61-754 Poznań
z dopiskiem „Konkurs na stanowisko inspektora ds. zamówień publicznych- Ogłoszenie Nr 7/2018"
(decyduje data wpływu dokumentów do sekretariatu Urzędu)
Dodatkowe informacje: Aplikacje, które wpłyną do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://wup.poznan.ibip.pl/public/ oraz na tablicy informacyjnej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, ul. Szyperska 14.