W dniach 23 marca i 4 kwietnia 2017 r. Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu zorganizował dwie edycje szkolenia pt. „Asertywność w praktyce". Uczestnikami byli doradcy klienta, a wśród nich doradcy zawodowi i pośrednicy pracy, zatrudnieni w powiatowych urzędach pracy województwa wielkopolskiego, których codzienna praktyka zawodowa związana jest z obsługą osób bezrobotnych i poszukujących pracy. Spotkania miały formę warsztatów, podczas których doradcy w aktywny sposób doskonalili kompetencje budowania dobrych relacji z klientem i współpracownikami.
Asertywność to termin psychologiczny, który oznacza umiejętność otwartego wyrażania swoich potrzeb, uczuć, opinii oraz szacunku do innych osób i siebie. Pojęcie to w miejscu pracy wiąże się z dbałością o realizację swoich celów, ale także pozwala na wyznaczenie granic w relacjach doradczych i akceptację tej postawy u klientów i współpracowników. Ważnym tematem spotkań było kształtowanie asertywnej postawy w sytuacjach trudnych i konfliktowych.
„Asertywność w praktyce" to szkolenie wpisujące się w organizowany już od wielu lat przez Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu cykl szkoleń doskonalących umiejętności komunikacyjne i doradcze, niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta urzędu.
Asertywność to termin psychologiczny, który oznacza umiejętność otwartego wyrażania swoich potrzeb, uczuć, opinii oraz szacunku do innych osób i siebie. Pojęcie to w miejscu pracy wiąże się z dbałością o realizację swoich celów, ale także pozwala na wyznaczenie granic w relacjach doradczych i akceptację tej postawy u klientów i współpracowników. Ważnym tematem spotkań było kształtowanie asertywnej postawy w sytuacjach trudnych i konfliktowych.
„Asertywność w praktyce" to szkolenie wpisujące się w organizowany już od wielu lat przez Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu cykl szkoleń doskonalących umiejętności komunikacyjne i doradcze, niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta urzędu.