Prowadząc zajęcia grupowe dla dzieci i młodzieży w szkołach podstawowych i średnich doradcy starali się zainteresować uczestników takim myśleniem o rynku pracy, które przynosi wymierne korzyści w planowaniu przyszłości edukacyjno-zawodowej. Celem spotkań było ukierunkowywanie sposobu myślenia uczniów o świecie edukacji i pracy, by mogli dotrzymać kroku zmieniającej się rzeczywistości.
W 2023 roku w spotkaniach z nami uczestniczyło 625 uczniów z następujących szkół:
- Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 w Poznaniu,
- Szkoły Podstawowej nr 8 w Poznaniu,
- XXXVII Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami terapeutycznymi im. Jana Pawła II w Poznaniu,
- Szkoły Podstawowej nr 80 w Poznaniu,
- XII Liceum Ogólnokształcącego w Poznaniu,
- Szkoły Podstawowej nr 1 w Mosinie.
Źródło: pexels.com (Max Fischer)
W 2023 roku kontynuowaliśmy współpracę z Wyższą Szkołą Logistyki w Poznaniu, w zakresie realizacji zajęć pt. „ABC przedsiębiorczości" dla studentów z Ukrainy. Studenci mieli okazję podyskutować z doradcami zawodowymi na temat kompetencji przyszłego przedsiębiorcy oraz korzyści z postawy proaktywnej w życiu, pracy i w biznesie, a także zapoznali się z zakresem działania instytucji, które służą wsparciem przy rozwijaniu własnego biznesu w Polsce.
W 2023 roku udało się zrealizować 2 spotkania stacjonarne dla 24 studentów.
Podczas Dnia z Biurem Karier na Wydziale Prawa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu odbyły się spotkania z doradcą zawodowym. W ramach wydarzenia studenci skorzystali z indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym, gdzie mogli porozmawiać o różnych możliwościach wyboru ścieżki zawodowej oraz kierunkach dalszego rozwoju.
W 2023 roku udało się zrealizować 2 spotkania stacjonarne dla 24 studentów.
Podczas Dnia z Biurem Karier na Wydziale Prawa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu odbyły się spotkania z doradcą zawodowym. W ramach wydarzenia studenci skorzystali z indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym, gdzie mogli porozmawiać o różnych możliwościach wyboru ścieżki zawodowej oraz kierunkach dalszego rozwoju.
Źródło: pexels.com (Ivan Samkov)